Kereskedelem és marketing

Debreceni Egyetem

A szak értékelései >>
Gazdaságtudomány Debreceni Egyetem

Adatok

Képzési formák: ANA, ANK, ALK
Képzési idő (félév) 7
Nappali önköltség (félév) 195 000 Ft
Levelező önköltség (félév) 185 000 Ft

Érdekel a kereskedelem? Szívesen kipróbálnád magadat és tehetségedet egy vállalkozás üzleti irányításában? Akkor tanulj a legjobbaktól és jelentkezz a Debreceni Egyetem kereskedelem és marketing alapképzésére!

Mi is a képzés célja a DE-n? A 7 féléves képzés célja olyan gazdasági és üzleti ismeretekkel, kereskedelmi és marketing szaktudással és készségekkel rendelkező gazdasági szakemberek képzése, akik alkalmasak a különböző termékek és szolgáltatások keresletvezérelt beszerzésére és értékesítésére, kis- és középvállalatok kereskedelmi tevékenységének szervezésére és irányítására, továbbá kellő mélységű ismeretekkel rendelkeznek a képzés második ciklusban történő folytatásához.

Hogyan válhatsz te is a kereskedelem ismerőjévé? Úgy, hogy az iskolapadban megismerkedhetsz a közgazdaságtani és üzleti alapozó ismeretekkel, mint például a matematika, statisztika, informatika, mikro- és makroökonómia, nemzetközi gazdaságtan, pénzügytan, vállalati gazdaságtan, gazdasági jog, marketing, számvitel. Ezen felül belekóstolhatsz az EU általános és gazdasági jogrendszerébe, a gazdaságtörténet, a szociológia, a pszichológia és a filozófia világába is. Azonban az igazi szakmaiságot ezeken túl sajátítod majd el. Fejest ugorhatsz a vállalatirányítás, marketing menedzsment, szervezeti magatartás, vállalati pénzügyek, marketingkutatás, külkereskedelmi technikák, marketingkommunikáció, logisztika, média gazdaságtan világába is. Tudásodat élesben is kipróbálnád? Az alapképzési szakon egy félévig tartó szakmai gyakorlaton kell megcsillogtatnod tehetségedet.

Mi mindenre leszel képes diplomáddal a zsebedben? Kis- és középvállalatok kereskedelmi tevékenységének szervezésére és irányítására, különböző termékek és szolgáltatások beszerzésére és értékesítésére. Emellett bármilyen üzleti szervezet marketingszolgáltatókkal, beszállítókkal, partnerekkel való együttműködésének menedzselésére, reklám, eladás ösztönzési, piackutatási adatok elemzésére, a kereskedelmi folyamatok elemzésére és tervezésére, a kereskedelem és marketing szoftverek használatára és még számos egyéb, izgalmas üzleti tevékenységre. Csak rajtad múlik, merre indulsz, de az biztos, hogy a DE-n megszerzett alapojaiddal bármilyen kalandba belevetheted magad.

A szak értékeléséhez jelentkezz be!


Értékeld a szöveget:

1 2 3 4 5
Stílus
Szerkezet
Tartalom