Kereskedelem és marketing

Kaposvári Egyetem

A szak értékelései >>
Gazdaságtudomány Kaposvári Egyetem

Adatok

Képzési formák: ANA, ANK, ALA, ALK
Képzési idő (félév) 7
Nappali önköltség (félév) 150 000 Ft
Levelező önköltség (félév) 150 000 Ft

Kereskedelem és marketing. Vonzónak tűnik, hiszen mindig is érdekelt az eladás és a reklámok, de nem tudod, mit is takar pontosan ez a jól csengő név? Nagyon röviden: termékek, szolgáltatások beszerzése, kis-és középvállalatok kereskedelmi tevékenységének szervezése, marketing módszertana, üzletkötési tevékenységek folyamatai. Így már kicsit érthetőbb, ugye?

A 6+1 féléves képzés felkészít arra, hogy a megfelelő üzleti és gazdasági ismeretekkel a fent említett folyamatokban vezetői pozíciót tudj betölteni. A kihagyhatatlan elméleti alapok (matematika, statisztika, mikro- és makroökonómia, pénzügytan, marketing, európai uniós ismeretek, vállalatgazdaságtan, gazdasági jog, számvitel, emberierőforrás-menedzsment, vezetés-szervezés stb.) mellett a képzés meglehetősen gyakorlatorientált, a hallgatók megismerik a marketing fogalmát, eszközrendszerét, módszertanát, a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezőket, a vásárlási döntés folyamatát, a fogyasztóvédelmet, az értékesítési, üzletkötési tevékenység folyamatait, annak jogi és etikai követelményeit. Megtanulhatod továbbá, hogyan készíts elemzéseket, jelentéseket, felméréseket a reklám, eladásösztönzési és piackutatási területeken. A Kaposvári Egyetem elsősorban élelmiszeripari vonalra specializálódott.

Hogyan lehet ezzel érvényesülni? Milyen területeken tudsz elhelyezkedni? Ne aggódj, nagyon széles a skála. Ezzel a diplomával jellemzően a marketingszakértő, értékesítési vezető, kereskedelmi vezető, piacelemző, piackutató, key account manager (KAM), termék- és márkamenedzser, területi képviselő, üzletkötő, vevőszolgálati vezető, reklámszakember, kommunikációs és PR vezető munkaköröket szokták betölteni.

A szak értékeléséhez jelentkezz be!


Értékeld a szöveget:

1 2 3 4 5
Stílus
Szerkezet
Tartalom