Kereskedelem és marketing

Miskolci Egyetem

A szak értékelései >>
Gazdaságtudomány Miskolci Egyetem

Adatok

Képzési formák: ANA, ANK, ALK
Képzési idő (félév) 7
Nappali önköltség (félév) 155 000 Ft
Levelező önköltség (félév) 155 000 Ft

A Miskolci Egyetem Kereskedelem és marketing szakja magas szintű, a felhasználói igényekhez igazodó, a gyakorlatban is remekül alkalmazható kereskedelmi és marketing szaktudást biztosít. Az ismereteidet felhasználva könnyedén boldogulsz az üzleti szférában, valamint a vállalkozások és a szervezetek működésének marketing funkcióihoz kötődő munkaköreiben.

A harmadik félév végén, mikor már megszerezted az alapvető ismeretanyagot, két szakirány közül választhatsz. A sales (értékesítési) szakirányon elmélyítheted az értékesítéshez kapcsolódó ismereteidet. A szakirányon végzettek szakértői lesznek a nagy- és kiskereskedelmi értékesítés technikáinak, az értékesítés ösztönzési technikáknak, az e-marketingnek, valamint a logisztikai rendszereknek. A külkereskedelmi technikák témakörében az elméleti ismereteket számos esettanulmánnyal egészítik ki.

A marketingkommunikáció szakirány hallgatói kiemelten foglalkoznak a kreatív tervezés, a public relations, kampány- és médiatervezés, válságkommunikáció és a média-technikák témaköreivel. Természetesen itt is nagy hangsúlyt kapnak az esettanulmányok.

A hat féléves képzés végén, a diploma megszerzéséhez a hallgatóknak egy fél éves külsős szakmai gyakorlaton kell részt venniük, ahol a gyakorlatban is hasznosíthatják az elméleti ismereteiket, valamint rendelkezniük kell legalább egy „C” típusú középfokú szaknyelvi nyelvvizsgával, vagy azzal egyenértékű szaknyelvi vizsgával is. Ebben a főiskola is nyújt segítséget, a 6 szemeszteren keresztül heti négy nyelvi– először általános, majd szaknyelvi jellegű - óra felvételét biztosítja. A nyelvi felkészülést jelentős számú idegen nyelven meghirdetett helyettesítő tárggyal is támogatják.

A diploma megszerzése után a marketingszakértő, értékesítési vezető, kereskedelmi vezető, piacelemző, piackutató, „key account manager”, termék- és márkamenedzser, területi képviselő, üzletkötő, vevőszolgálati vezető, reklámszakember, kommunikációs és PR vezető munkakörök betöltésére van lehetőséged.

A szak értékeléséhez jelentkezz be!


Értékeld a szöveget:

1 2 3 4 5
Stílus
Szerkezet
Tartalom