Adatok

Képzési formák: ANA, ANK
Képzési idő (félév) 7
Nappali önköltség (félév) 190 000 Ft

Kíváncsi vagy, mitől lesz egy termék eladható? Ez nem csak a „kereskedői vénán” múlik! Ha felvételizel a Szegedi Tudományegyetem kereskedelem és marketing alapszakára, megtanulhatod mindazt, ami ebben a szakmában tanulható – a többit neked kell majd megvalósítanod, akár saját vállalkozásodban.

Az egyik kulcs mindenképp a kínálat helyes felmérése, illetve annak befolyásolása. A szükséges elméleti tudás mindehhez rendelkezésedre fog állni, ha elvégzed a képzés legfontosabb, központi tárgyait: piackutatás, logisztika, kereskedelmi ismeretek, kínálat- menedzsment és marketing-menedzsment. A formális szakirány elindítása helyett az SZTE a rugalmas, saját ízlésednek megfelelően alakítható képzési kínálatban hisz, ezért félévente 5-6 választható tárgyra is beiratkozhatsz, sőt, külföldön elvégzett, megfeleltethető kurzust is készséggel elismernek. Bizonyos választható tárgyak angol nyelven indulnak, de ha erre még nem érzed magad késznek, szakmai nyelvismereted a kötelező nyelvórákon a hét félév végére biztosan eléri majd a kívánt szintet. Az utolsó szemeszter a szakmai gyakorlattal telik, az SZTE kiváló partnerkapcsolatai megkönnyítik majd a választást.

A megszerezhető diploma egyik előnye sokszínű alkalmazhatóságában rejlik, hiszen számos munkakörben jól hasznosítható – tehát a végzettséged modern és versenyképes lesz. Csak az alkatodon és az ambícióidon múlik, hogy milyen irányban indulsz el, hiszen az üzletkötői, marketinges vagy piackutatói állások is elérhetővé válnak számodra. Egy saját vállalkozás menedzseléséhez is megszerzed a szükséges ismereteket. Az SZTE emellett számos továbblépési lehetőséget is kínál neked, a közgazdálkodás és közpolitika, marketing, nemzetközi gazdaság és gazdálkodás és a regionális és környezeti gazdaságtan szakokon.

A szak értékeléséhez jelentkezz be!


Értékeld a szöveget:

1 2 3 4 5
Stílus
Szerkezet
Tartalom